Friday 14 October 2011

Setelah Bertahun2 tak pegi CAMPING..

12 & 13 oktober

nak cerita la kan pengalaman aku pegi camp untuk 2 hari
aku ikot ayah aku sebenarnya..dye jadi JU (jurulatih utama) tuk camping daerah HS..
so,aku pon bosan2 duk kat rumah,ikot la ayah g camping..
sepanjang aku kat sana,aku kawan ngan JU jee..HAHA..cegu2 sume sombong..
malas nak tegur..so,aku pon jadi la orang dewasa jap..

al kisahnye bermula bila tiba2 aku kena jadi fasi..HAHA..ayah punya pasal la nak..
tak cukop cegu..APTB la cegu2 kat hulu sel ni..dah hntar budak,pas tu trus chow..last2,tade cegu yang nak handle sume2 tu..nak harapkan JU je..mana cukup..JU plak mana boleh jadi fasi..
*eh,yeke?? tak taulaa..sebab aku tgok JU tade pon jadi fasi..HAHA
budak2 group aku plak pnggil aku cegu..HAHA..kesian dorang kena marah sebab pbggila ku cegu..so,dorang terpaksa la panggil aku kakak..hee..:))

petangg.....

mandi sungai..HAHA..aku gemble je mandi sorang2..ada aku kesah orang nak cakap apa..yang penting, aku puas dapat mandi sungai..dah lama tak mandi sebenarnya..last mandi pon kat sungai pe ntah..kat tg malim,dekat ngan upsi nye tempat tu..ada plak 3 orang budak kecik nie yang suka mandi2 nie..aku pon join la group dorang..

salah sorang budak yang teman aku..huhu..'ILA'
HAHA..seronok sebenarnye layan budak2 nie..tapi tngok budak jugak..kalau yang jenis annoying,memang aku tak layan laa..budak okayy macam nie,aku layan laa..
pagi2 pon budak nie rajin g mandi sungai..HAHA..tak sejuk ke..aku mandi sekejap pon dah menggigil..

TRAGEDI OKTOBER 14 haribulan..

 jungle trekking..HAHA..suke2..tapi suke2 aku pon ada kenangan duka yang tak boleh lupa..luka pon berlambak2..ngan calar nye..haisyy..
yang suke nye,dah lama tak trekking..duka nye plak, aku jatuh dalam sungai..habis lencun satu badan..pas tu,phone 2,2 masok air..sedih betul..satu je selamat..lagi satu, dah masok kubur dah..:(
tu laaa...seronok sgt kan..sampai semua pon lupa..tapi aku tak kesah..yang penting,aku puas hati..:))
nak upload gambar..tapi malas nak berlutut ngan ayah..HAHA..
pas tu balik je petang tu dari trekking, trus terjun sungai..hee...:))
aku memang pantang tngok air..kat mana2 pon, aku terjun..hahahaa..
aku angkat budak kecik nie kat dalam sungai..lagi ringan dye dpd adik aku yang syira tu..
dah la kecik, comel!!

danial..budak yang aku main campak2 je kat sg..:))

 haha, geram je..lagi sorang budak gemok!! argghhhh.. geram betul..cam nak cubit jeee dye punye lemak..HAHA..malam kebudayaan dorang, aku tak tngok pon..dah balik..sorii laa anak2 buah aku, tak buat apa2 pon tuk korang..tak reti laa..hehe..apa2 pon, aku seronok sgt dua hari g camp..:))..k,see you soon..:D

No comments:

Post a Comment