Tuesday, 4 October 2011

I'm so bored!!

hari dah nak masuk seminggu aku kat rumah..bosannya la hai..apa nak buek nie??den tak tau nak buek apo..nak baca buku tade mood..kenapala UiTM nie suka nak menyiksa budak2 business..selalu sgt kasi gap lama2..bukan nya kitorang nie duk rumah baca buku pon..dok memebesarkan badan je ada laa..haisyy..kalau aku la admin kat kampus aku tu,aku buat jadual tu betul2..tade la gap sampai 10 hari macam nie..nak kerja,ada ke orang nak pakai untuk sebulan je..nak keluar,duet plak tade..susah betul jadi student nie..tapela nurul..sabar jelaa..nie sume dugaan..biar bersusah2 dahulu,bersenang2 kemudian..Am I right??
huh!! hari2 keje aku kat rumah nie,makan,tdo,online 24/7..nasib baik baru lepas bayar broadband..kalau tak bayar,lagi la aku duk melangok je..


No comments:

Post a Comment