Saturday 7 July 2012

Dean's List hanya mimpi dalam mimpi..

Menyesal pun dah tak guna, hanya mampu tawakal sahaja dengan apa yang aku dah usahakan.. 
Dah dua paper lepas, ada lagi 3..mampu ke aku nak dapat DL.. hnaya bayangan DL jela kot..
1st ime dalam hidup aku, aku menangis jawab soalan final..bersengkag mata aku nak meghafal, tapi apakan daya, nasib tak menyebelahi aku..mungkin tade rezeki aku kot..tapela, tak boleh nak salahkan orang yang buat soalan jugak..semuanya salah diri sendiri yang tak sedar2 lagi aku bukan lagi diploma.. dah degree tade maknanya kau nak main2 dah sekarang nie wahai NURUL.. focus dengan apa yang kau tengah lalui sekarang..hal lain, tolak tepi dulu, susah sekarang tape, senang kemudian.. tu yang penting..tahla, kadang2 rasa macam nak quit pun ada, nak balik dip pun ada.. jangan NURUL, sekejap je 3 tahun tu, tak lama mana pun..kau kena hard..ayah kan cakap, try very hard, very best..

Next paper, IT, ACC and LAW..just try my best..sekejap je kau nak kena berkorban, nanti kau cuti laa..k..chaiyok2!! aja aja fighting!! NURUL boleh!!




No comments:

Post a Comment