Thursday 6 October 2011

I miss this body shape..:(

first of all,nak suruh korang tgok pic nie betul2..

nurul (aku), zaihan, wan, ain, yana
farah, aina

nie pic masa raya form 5..rindu nak pakai kebaya nie balik..DAMN!! tapi sekarang dah tak muat langsung!!bencinyee...


PKBM laut..form 5..

nie plak pic time zaman masuk navy kat skolah dulu..agak2,ada lagi tak size untuk aku?? perghhh,rindu nak kawad balik,nak pegi menembak..

the next pict is while i'm training at PLKN..
shit!!masa nie la badan aku naik gila2..mana tak nye,kena sumbat makanan je hari2..


dah habis PLKN, dah start keje..


dengan govind and rein..
mid valley megamall..
farmasi acik..lunch makan roti boom!! hari2 makan nie,kolestrol bnyk



dan ini adalah zaman aku sedang belajar di UiTM..lagi menjadi2 badan aku..huu~

part 2..pengkalan balak..:))
event class..
nurul, hanim, aziela, maisarah..
my best friend at UiTM..:))
part 1 di UiTM..
nie plak time raya..lagi la tambah2 gemok..


raya 2011..malas la nak rotate..HAHA..

dan inilah aku yang sekarang..


dinner de'best..avillion hotel,Melaka
pendek dan gemok..:(
  waaa!! semua baju dah tak cantik nak pakai..seluar semua dah ketat..hampehh laa..nak balik badan macam dolu2..nak kurus..ta moo gemok macam sekarang..:(






No comments:

Post a Comment